Luka Koper; strategija za razvoj največjega jadranskega pristanišča
Andrej Majdič, Miha Šetina
mentor/-ica: izr. prof. Dr. Alenka Fikfak
asistent/-ka: Janez P. Grom, Kristijan Lavtižar
Arhitekt in urbanist sva se skupaj lotila zasnove strategije za Luko Koper v 2030,2040 in 2050. Luka Koper je edino tovorno pristanišče v Sloveniji in največje kontejnersko pristanišče v Jadranu. Pristanišče se nahaja na severu mesta Koper in se je od leta1954 razvilo iz ribiškega pomola do enega največjih pristanišč v Evropi. Zaradi lege na severu Jadranskega morja je Luka Koper najsevernejši vhod v centralno Evropo, kar predstavlja velik potencial za nadaljnji razvoj. V zadnjem desetletju je na Luko Koper najbolj vplivala razdelitev na dve občini in vloga izgradnje drugega tira. Na podlagi statistik, podatkov, poročil in projektov sva načrtovala strategijo za razvoj razdeljeno na 3 desetletne faze. V prvi se pristanišče pripravi na povečanje kapacitet z drugim tirom, dodatno pa se poveča tudi avtomobilski terminal. V drugi fazi se začne podaljšanje 1. pomola proti morju in v kopno. V tretji faze se enako naredi na 2. pomolu. Obenem se skozi vse tri faze pristanišče fokusira na modernizaciji, digitalizaciji in avtonomnosti. S tem pridobimo prostor in ga iz betona vračamo naravi. Na robu pristanišča se poveže Koper z Ankaranom preko kolesarske in pešpoti, ki poteka preko avtomobilskih garaž v linearnem parku.
#mediteransko mesto #ureditev obale #pristaniška infrastruktura
- Gradnja v puščavskem območju
- Grafična idejna zasnova kolesarske poti po Murski Soboti
- Il vicinato di Livana
- Luka Koper; strategija za razvoj največjega jadranskega pristanišča
- Medgeneracijska soseska
- PeENOTA 14
- Površine študentskega naselja v času epidemije
- Revitalizacija rudniškega območja v Hrastniku
- Šmartinsko jezero
- Soseščina spominov in tovarištva
- Soseska Tetris
- Soseska za mlade družine Izola
- Umeščanje rekreacijskih površin med stanovanjska naselja
- Urbana prenova v središču Kamnika
- Zasnova stanovanjske soseske ob železnici