Ljudske šivalnice
Blaž Jagarinec
Vse življenje sem gledal in živel na podeželju. Projekt je raziskava arhitekturnih vernakularjev.
Ljudske šivalnice so socialno-ekonomski koncept, ki ponuja nove možnosti za vaške gospodinje. Le te so prepoznane kot ogrožena družbena skupina (po RC Murska Sobota).
S poudarkom na razvoj pomurske regije (in posledice nekdanje proizvodnje Mura) – je to modna znamka, ki ženskam zagotavlja podporo, z možnostjo zaposlitve v oblačilni industriji in jim pomaga pri finančni neodvisnosti.
Kakšen doprinos nosijo okoliške kmetije?
Mednarodne znamke vlagajo vse več v lokalno pridelavo, zato kmetje z ovčerejo za volno, pridelavo lanu in predelavo celuloze iz nasadov bukev, material spremenijo do vlaken v sušilnici in proizvodnem centru.
Podjetje je s tem vertikalno integrirano in se drži strogih trajnostnih praks pri obiranju, predelavi in uporabi regeneriranih vlaken. Od kmetovanja do proizvodnje je z etično in trajnostno modo cilj doseči uspeh za regijo in premik za brezposelno, a specializirano skupino.
#revitalizacija #reanimacija podeželja #nove ruralne tipologije, vas, trg